کافه درس

  • ۰
  • ۱

چند ساله خودتو سپردی به دریا

خدا.....نمیخوام دیگه بیادش فردا

فردایی که بی اون باشه

فقط میخوام آسوده باشه

راحت و بی صدا خوابیده باشه

یاد اشکای من نیفتاده باشه

منتظر اون قابق به گل نشسته نباشه

نمیخوام فکر کنه که نکنه دلم شکسته باشه

نباید بدونه قلبم مث اون قایق به گل نشسته

خدا.......من دلم خیلی وقته تو نبودش شکسته

کلی حرفای ناگفته توی دلم مونده

کلی ترانه نخونده که تو این دل مونده

کی اونارو جز تو خونده؟؟؟؟

باید قلبت شکسته باشه

تا بفهمی چی به من گذشته

عشق من رفته........

چند ساله برنگشته...

شاید الان پیش خدا باشه.....


  • ۹۵/۰۳/۲۷
  • ساجده اصغرپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی